Stranice

subota, 25. kolovoza 2012.

sunset catchers

who are the sunset catchers? they are:


These picts were taken in Zadar, one among top 10  cities with the most beutiful sunsets in the world. If you live in Zadar you would say this one is just an ordinary one. 








People are gathering at the sea organs, the unique instrument in the world: as waves are splashing over the bank it creates music, music of nature. So you sit here with people all around the world, you listen this exceptional sound and you watch sunset.




The best sunsets are in the fall, so start packing!

<3!








2 komentara:

  1. vec duze te citam.. ali nisam bas sklona komentiranju... jer, sto god mi padne na pamet da bih napisala..(divno.. bas lijepo.. svida mi se.. i sl... ) vidim vec je netko napisao... inace citam amalia's world.. ali sad sam kliknula i na slikice... more, more, more.. vec od samog gledanja osjecam se bolje... iako bas volim svoju ravnicu... more je posebno.. a tvoje me slike vracaju na nekad posjecena mjesta... i mame da posjetim neka nova..

    OdgovoriIzbriši
  2. rekli bi "ravno u sridu" sve si rekla. komentiranje ponekad zna biti "bolno", ni ja nisam baš napisala puno komentara iako rado pratim blogove. Zato i stavljam fotke da samu sebe potaknem na više kretanja, na izazovnije projekte...

    OdgovoriIzbriši