Stranice

petak, 29. lipnja 2012.

izlet

Šibenik ujutro


Brodom kroz kanal Sv.Ante, između ostalog, i na vilu zanimljivog natpisa: MOJ MIR. Zapravo u šibenskoj okolici ima dosta kuća s takvim natpisom.


Pogled prema tvrđavi Sv. Nikola



do Prvić Luke

Prvić Luka. Kratka šetnja po Luci brzo me vratila u djetinjstvo i podsjetila kako je Dalmacije izgledala, ne baš tako davno. I male fore malih mjesta kao što je natpis na srušenom krovu: zabranjeno hodanje po krovu.


 skale u ?



ovako je nekada izgledalo morsko dno, prepuno života, a u plićaku ispred kuće ostaci od ručka. 


I kaktusi su protjerani i ozloglašeni jer su opasni za djecu.
Mali izlet da nas podsjeti gdje smo bili, kamo idemo i da li zaista želimo u tom smjeru. 

2 komentara:

  1. Meni su rekli da je vila 'Moj Mir' bila vlasnistvo jednog doktora ciju su sinovo bili u partizanima za vrijeme drugog svijetskog rata. Sinovi su poginula a poslje rata je otac dobijo komad zemlje da izgradi vilu. Ako se dobro sjecam....

    OdgovoriIzbriši
  2. ne znam ništa o tome tko danas uživa u njenom miru, ja svoj povremeno nađem uz fotoaparat.

    OdgovoriIzbriši